Zařízení je univerzální cartridge, do které lze (z počítače přes USB) nahrát obsah až dvou cartridgí a ty potom spouštět.
Díky tomu, že podklady k zařízení byly uvolněny, máme k dispozici jak technickou dokumentaci, tak zdrojové kódy potřebného softwaru.
Skunkboard disponuje 8 MiB flash paměti. Ta se dá použít jako 2 banky o velikosti 4 MiB nebo pro jeden obraz cartridge o velikosti 6 MiB.
Použití:
-
Zasunout Skunkboard do cartridge slotu vypnuté konzole Atari Jaguar.
-
Zapnout Atari Jaguar.
-
Objeví se zelená obrazovka.
-
Vybrat obsah, který se má spustit:
-
Stisknout na ovladači směr nahoru pro 1. banku.
-
Stisknout na ovladači směr dolů pro 2. banku.
-
-
Hra (nebo jiný program) se spustí.
-
Skunk fullrelease: Přehled podkladů (HW i SW), které Mike Brent zveřejnil na serveru Github (anglicky).
-
Skunkboard PCB layouts: Podklady pro desky plošných spojů, verze 1 až 3 (Mike Brent, anglicky).
-
Skunkboard v5 PCB layout: Podklady pro desky plošných spojů, verze 5 (James Jones, anglicky).
-
Skunkboard Memory Track Emulator: SW pro využití Skunkboardu místo Memory Tracku (James Jones, anglicky).
-
JCP2 + e2pmgr: Alternativní verze nástrojů pro komunikaci se Skunkboardem (Jean-Paul Mari, anglicky).
-
Skunk, který vůbec nesmrdí – Atari Jaguar Skunkboard v3 Red: článek o stavbě Skunkboardu (Martin Lukášek).
-
Save/Load pro Atari Jaguar Skunkboard: článek o úpravě Skunkboardu (Martin Lukášek).